I wanna dance with somebody

Hej förlåt för dålig uppdatering igår, jag fastna framför Tv rutan och kolla på 3 filmer,ganska chill. Men det var så jätte dåligt väder, föst regnade sen sku jag och Elina ro över till en "ö" i motvind Greeat,sen när vi kom dit så vart det ganska soligt så tänkte passa på att fiska lite hehee, jo men sen såklart började det ÖS regna wiho! Sen kom vi nu bara hem och tänkt ta några bilder när vi typ hoppa i polen hehe.. så föll kameran i poolen (Y).

Nu sitter jag bara här talar någi med celisen på msn, lilla stackaren är sjuk :/
vi hörs nu när vi hörs,men jag är påväg hem imorgon så jag kanske inte hinner uppdatera någi men ha det bäst flodhäst (;


xoxo

sandö sommar '10

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej fiiin blogg du har coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Lovë bild på nån strand den va fiiiiiin :) men tjingeling :D

2010-08-02 @ 21:34:40
URL: http://sminknatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0