I'm always gonna feel like this..

Hadd än sån chill dag i skolan, först började det med teckning efter det hadd jag en timme med väneleverna, fö jag blev vald till det, efter det hade vi som att man får föröska att komma med i elevkåren och så röstar alla i samma årskurs på en, jag fick nu bara 4 röster.. men tack fö dom iaf, sen hade jag gymppa och vi fick sluta 25 min före vi egentligen sluta så :) har mått faktiskt ganska bra idag, bara att min flunssa är helt galen, det regnade inte när cyklade till eller från skolan, men nu ska jag snart på träning så vi hörs !

puss

Kommentarer
Postat av: fannelihanneli

nååå ödu int ska du nu depp fö de, ja fick bara tvåå!!!!! :((((((((( sadface

2010-08-27 @ 15:07:27
URL: http://fannehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0