i'm not gonna write you a love song

Dethär skrev jag till en nära vän när jag inte kunde berätta medord hur jag kände mig, såhärkan man faktiskt göra om man int kan berätta med ord så skriver man en berättelse elr va de nu än heter:

Jag saknar den....som fanns före allt hände.Jag vet att du tappade en bit från ditt hjärta och fösöker jag reparera. Jasaknar att få känna mig speciell när jag sitter din famn & att få krama dig så hårt ja vill.Tårarna rinner ner för kinden för javet int vad ja skulle göra utan dig. Jag vill att ja ska få känna mig trygg med dig igen,ja saknar ditt skratt ditt leende och den  som kuna säjja
jag älskar dig till mig. Dig kan jag vara mig självtill och jag berättade sånt som man int sejjer till vem som helst. Du är speciell för mig och JA jag menar precis allt. Nu kan jag äntligen berätta att jag älskar dig. VI är skrivna i stjärnorna !<3

Hon vet själv vem hon är så jag behöver inte skriva in hennes namn,snart börjar jag gå och sova så gonatt :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0