Je ne comprends pas Francais

Aujourd'hui, j'ai eu la première heure française, je ne peux vraiment pas en parler! Puis je soudage physique ce n'était pas grave puisque j'ai eu deux heures de l'économie domestique, puis je Mathématiques!Bientôt, je vais me prendre à l'entraîneur, après je mets à jour depuis que nous avons entendu!

Här fick ni ett inlägg på franska,jag översatt allt på svenska om ni inte förstår vad det står så:

Idag har jag haft första timmen franska, jag kan verkligen inte prata det! Sen hadd jag Fysik det var väll helt okej sen hade jag två timmar husligekonomi sen hadd jag matematik.Snart ska jag dra mig på träning,jag uppdaterar efter det sen vi hörs!

Au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0