tjabatjena HALÅ

Jo förlåt för att jag inte uppdaterat något här på några dagar men efter att jag kom från lappland för jag till stan med Kadi och Fanny,efter det så for jag cyklandes till Sundom till Sara N me henne for vi sen till Sara P var jag bestämde mig att övernatta där! Vi tog enmassa "fäädiga" bilder kan sätta lite smakprov sen när sara får bilderna in på datorn..

Jo och idag så cykla jag då med sara sara och acke till stan var vi mötte kadi och jessica, var inte så länge där för jag hade träning så, efter den jobbiga träningen så kom Laura till mig en stund, det blev ett ganska långt inlägg hoppas ni orka läsa det, ja om ni undrade vad jag har för sport så håller jag på med Cheerleading (:

Vi hörs säkert senare idag;)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0