besviken?

Jag vet inte vad jag är just nu, hörde just att pappa och dom hade köpt en säng till systern och mig,och det var nästan dyraste sängarna,men är besviken därför för vi hade frågat om jag och systern skulle kuna få tsm en systemkamera,det skulle ju inte ha varit någo dyrt? För jag behöver verkligen inte ha något av det dyraste jag är ingen sådan människa som ska ha dyraste, det skulle ju har bara räckt med EN systemkamera..


Okej, jag ska ju vara tacksam över det jag fick, men ni kanske förstår att om man ha önskat något i flera år så vill man verkligen inte ha en dyraste säng?!

Nå nu får det sluta med gnällase, jag har inte riktigt bloggat på sistonet med jag har spenderat dom flesta dagarna med saran, vi har haft riktigt kul, och nu så är ju min navelpiercing gjord,så det kommer nog snart bild på den också. Kom just hem från emmaj, vi har kollat på 3 filmer och haft det mysigt. Vi hörs :)





puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0