just another day

hej, nu är jag hemma från snöiga helsingfors, vi blev 8:nde av 16 lag, fast vi fick en vaarallinen putoaminen. Jag har int mått alls nå bra på veckoslute har haft jätte ont i huvu, halsen och nacken, ha int kuna äta nå mycket och när vi kom hem igår/idag kl. 01.20 hadd jag 37.3 grader, int så mkt men det kändes som 38 :/ jag har stigit upp från sängen där 4 tiden,men ja vakna nog redan 1, men har varit så slö. Imoron har jag kemi förhör=böckerna hemma, onsdag modda prov=ja förstår int, fredag historia stort förhör=ingen lust att läsa på. Men ja hoppas ni i alla fall mår bättre än mig, ha det bra :)
hitta en gulli bild från början av sommaren -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0