kipinä julfest

Kom just hem från kipinäs julfest,ja älskar att dansa, ska no börja i house elr så discodanse efter nyår :) Imoron är det i skolan genrep inför julfesten som är på tisdag, är lite stressad.. Måst ännu komma på min solo ti min och offis duo, är kanske inte den bästa dansaren men den dansen kmr nog sekert in på bloggen också så får ni skriv va ni tycker! Har lagat på bastun här hos f&f och tror den är snart klar,så ja tänker bara chilla och ha spa för mig själv, är så stressad före jul, men ja köpt idag faktiskt en julklapp ränn men ja kan inte sejja vad det blev för hon läser själv min blogg så, men ha det bra vi hörs :)
planet spa har bästa produkterna, di hittar du vid AVON

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: isco

ska du böri i discodans lr house? :)

2010-12-28 @ 10:00:18
URL: http://iscooh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0