sushi 18122010

Hej har bott nu med min favorit sara nästan två dagar hela fredan och hela lördan, ja tycker det är faktiskt mysit att vara där, det känns smått speciellt,det känns som om tiden sku stanna när man är där. Vi har ätit god mat och haft roligt tillsammans och haft sovmorgon, det är först skönt! Idag åt jag för första gången sushi och det var faktiskt gott, tackar kockarna saras mama & papa! Börja faktiskt tänka nu att dethär året håller på att rinna ut, snart är det ju redan 2011, ja vill int bli stor och gammal, jag vill vara ung!Men det ska jag inte tänka på nu,ja måst få leva livet utan att tänka på vad som händer i framtiden.


(sofias bild)


Jag ha börja tänka att vaför  har jag så dåligt självförtroende,int ska man ju tänka på hur man sir ut, och tyvärr så har jag blivit att se ut som ja nu ser ut. Men det är bara så störande att se sej själv i spegeln varje dag, jag är konstig,jagvet.Och tyvärr så känner jag såhär,men ja ska försöka bättra mig och sluta jämföra mig med andra. Men ett bättre självförtroende önskar jag mig till julklapp.



puss gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0