Engelska

halå ida har jag varit i skolan helt sama tråkigt. Efter det så kom jag hem med buss och tog fram engelska boken för tänkt att ja sku läs på prov en stund, efter det för jag och cocha småttingarna. Sen tänkt jag att nu sover ja en stund och så va klockan ränn 7 och då hadd ja smått bråttomt till cheer träningen. Nu har jag duschat och nu ska jag och sova.Ja ha tänkt att börja skriva nått inlägg på engelska hit men, Ha det bra :)

Vaför ska pojkar allti titta på dedär en och samma sak, och tyvärr äger jag inga såna!

Kommentarer
Postat av: siic

om ja fatta rätt dendä pojk juttun, så ja håller SÅ me dej!

2010-10-13 @ 19:31:46
URL: http://siiic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0