emmashouse

hej halåj har inte riktit bloggat här nu men, nu är jag hos emma men egentligen sku jag och cela fara till hennes villa men sen ringd emma och frågade om vi vila komma övernatt till henne. Så då tog vi sakerna och kom hit, så börja vi si på en skräckis som heter BOO och sen ringer andre och mimo och krisse att nu kmr vi dit så dom kom hit. Sen fortsatt vi och så ringer tobias att ja kmr också så, det blev en mysig kväll med gott folk,plus flera filmer. hoppas ni haft en bra lördag för det har jag :)

 
KRAM

Kommentarer
Postat av: Aurora

Fin blogg, kolla gärna min också! :)

2010-09-26 @ 10:03:57
URL: http://auroraaz.blogg.se/
Postat av: emma

BUSTED nu så jag att du hadd vari o blogga på min dator :D ! <3

2010-09-27 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0