iheartyou

Gokväll alla läsar, nu sitter jag och cela på datorn. Idag så åt vi köttbullar och puttismos,mums. Efter det tog några pics. Sen hoppade vi lite på pomppimattan och pratade enmassa. Imorgon har jag friidrottstävlingar, imr ska jag hoppa höjd kl.3 och så springer jag 80m häck kl.17.30 bakom botniahallen,nervös-_-,och på kvällen blir de kanske filmkväll, vi får si om flixen vill!(; jag säjjer gonatt nu ränn för om en stund så hämtar pappa mig och så hinner jag inte komma på dator för jag skall duscha och fixa sakerna för imorgon, så natinati och nattflumma inte som jag, som sådär annars bara så börjar idol snart och det tycker cela om att titta på! här är bilderna enjoy our tiger photos grrr:

friendship never ends

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0