shopping

Nu har jag inte skrivit så mycket här för jag har haft så mycket annat, igår så var jag efter skolan och köpte ett par svarta jeans som blev förda tillbaka idag.. för byxorna gick över napan och jag tycker inte om att så höga byxor om man har på sig topp så, idag så fick jag med mig från stan en grå tiger huppare från ginatricot ett par nya svarta jeansleggings från jim&jill ett love halsband från kappahl en svart halsduk från ginatricot allt va nu bara helt perus, ja jag köpt också nya vinter skor till vinter, dom är svarta leder med vitt foder innuti ganska höga och dom hittade jag från "aleksi 13" :) nu fick jag äntligen något nytt men vinter jackan fattas men mamma lovade att hon skulle beställa en till mig så, men skall nog pånytt och köpa någo trjöjjor nånda! men nu skall jag och sova gonatt !:)


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0