smoothie

hejsan, chill da ida i skolan, kom hem cyklandes igen. Satt mig framför tv:n och kollade färdigt jersey shore! Och sen kom systern med en smoothie framför mig, tänkte först att hon skulle visa att hon gjort smoothie men så var den till mig istället snällt! Halv 8 far jag på träningen till keskuskoulu. När ja kom till skolan så kmr fia och säjjer jo vi har sen vänelevs fotografering ida, och jag som hadd helt vanliga kläder på och lite ruffsit hår. Men int för att man ska vara för fin på fotot heller men ni fattar. Sen fick vi av matte lärären saft på slute av timmen och så fick vi sluta 5 min före. Ja skriver mera ikväll sen :)


haha där var jag ännu flyer alltså den som blir lyft, näst lägst till vänster, nu för tiden lyfter jag :)
SAKNAR DETHÄR LAGET YTTERLIGT MYCKET ♥


KRAM


Kommentarer
Postat av: siic

saknaaaaaaaar :(

2010-09-14 @ 16:21:39
URL: http://siiic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0