städa städaa


Gomorron, nu har jag dragit ner alla kläder från garderoben på golvet så det blir städning snart, idag ska ja vara med javet faktiskt inte för kadi hadd bestämt att vi sku va me myki folk, men nu så svarar hon inte i sin dyra telefon, rackaren.. ska ta mig och städa nu, vi hörs! (=




Dethär är det ända stället som jag kan sejja dethär"ni sejjer ofta att jag är den bästa i världen, men ändå känns det inte alltid rätt. Ingen känner mig lika bra som ni gör, men ja lämnar alltid på denhär 2:platsen, ja försöker mitt bästa men de tycks int hlr räcka, vad är felet, kanske är det jag som inbillar mig allting, jag vet int hlr om ni sejjer allt för att vara snäll, men jo, dethär är det vad jag känner!

VI ÄR SKRIVNA I STJÄRNORNA

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0