stress

hello, nu ska jag berätta lite om min dag. Efter skolan så for jag och cela cyklandes till stan och när vi kommer dit så ringer fanny och frågar om vi vill joina henne till subway.. Påvägen mot hscenter så passade jag och cela att ta ett foto på nån underlig grejsemojs, sen stod det att man kan sätta in det rakt på facebook, så tryckt vi där så posa vi nåt roligt och så märker vi att oj den filmar jo det var pinsamt för videoklippet for ju på fb medan jag äri stan.. Då blevdet att ringa till jannica att hon loggar in på min sid aoch raderar det.. sen åt vi på subway och sen blev klockan nästan 4 och då börja ju dansträningen. På dansen gjorde vi några fotövningar och så var kl redan 5 och då hade jag cheer träning så det blev brottomt men tur så kom pappa och hämtade mig, efter cheerträningen kom jag till mamma, och nu sitter jag här.. Ni kanske inte orkar läsa allt men dee lungt! :)


kram                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0