Du blev en ängel, en fin sådan

Jag vet inte hur jag ska börja, mår inte så jätte bra, min - blev en ängel idag, och vet inte vad jag skall göra, man ser bara allas tårar rinna, och jagvet hur ont det gör för släkten.

Men var och spelade innebandy med pojkar och några flickor idag, visste inget om att jag skulle göra det, men som tur hade jag med lite gy kläder och att jag fick låna sandras shorts!
sen har jag bara sovit bort min dag, kunde inte fara på träning, så får väll fara på lenkki nåndag ist!


you're up in the heaven now

Kommentarer
Postat av: Anonym

beklagar! vem är det som dött?

2011-04-21 @ 11:48:54
Postat av: Anonym

Vem har dött? beklagar! :/

2011-04-25 @ 09:15:27
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 11:06:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0