new color

Shalå, mina läsare. På morgonen när klockan ringde där 7 tiden, var jag faktiskt ganska pigg, det var ur shönt, och jag behövde inte stressa alls för morgonen. Skolan var väll som den brukar vara. Efter det gick jag och köpte hårfärg.först köpte jag en guldmörk blond, men så kom jag på att roten kommer att endast att bli den färgen när jag ändå har så mörk färg, så gick jag och böt den och det blev  sen kastanj brun, blev faktiskt riktigt bra.
Nu borda jag läsa lite på hussa förhöret vi har imorgon, det kommer säkert att ga helt (N)


Kommentarer
Postat av: Nina

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 21:24:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0