New header

HEJ!
Nu är jag tillbaka, har haft en underbar sommar med enmassa Ålänningar, det har gått lite uppoch ner, men säger bara att har haft det så himla kul, och saknar alla fjollar, men om 2 veckor tillbaka till Åland!

Och nu har ju skolan börjat också, känns lite jobbigt, med tanke på att snart måste jag veta vart jag vill efter 9:an osv..

Men igår var jag på sommarens/årets sista Åminne, och vi hadd det riktigt prima där, idag blir det ju att fira villaavslutning hos mig med enmassa härligt folk!
Vi får höras mera lite senare, ciao!


Och håret är ju några steg mörkare än vad det var i början av sommaren!


Kommentarer
Postat av: fanny

JOSKA JAE KÄR I DIN HEADER

2011-08-27 @ 12:44:23
URL: http://lifeaccordingtofny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0