Saxophone guy

Godmorgon, eller goddag egentligen..
Kvällen var rolig, mot natten blev det lite strid och så, men allt sluta ändå bra, farbror blå kom en sväng utanför höghuset på natten också, men som tur hade vi stängt av musiken ränn..

Vaknade 9 och märkte att nico hade börjat städa, somnade om och steg upp 11 tiden, och märkte att han hade städat hela huset, gud vad glad jag blev, sen när emmax2 och julia,acke och jannica stigit upp blev det att fara och äta till Linda, nu är jag hos pappa och är mätt som bara den.. Nu skulle det passa prima med en kopp kaffe!

Tror inte att jag tränar idag, har så himla ont i halsen nacken och ryggen, hoppas jag inte blir sjuk nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0