December the 21th

Vaknade lite efter 11 idag, har fått en massa gjort, shönt! en stress mindre
Imorgon drar jag till skolan, fast det egentligen är totally önodigt, men skall ti sara efteråt så, vi kommer bara dansa ringlekar och så slutar vi, och då är det ju sista gången BGS är i hemstrand, och sista gången jag kommer komma till hemstrand, för skolan kommer renoveras..
Nya skolan ligger mitt emot övis i gamla flickis!
Försöker göra min bokrecension, men det blir inte riktigt till något nu när jag känner hur tunga mina ögonlock är och hur trött jag är..
Så imorgon, drar jag till Sara, och sen mot kvällen kanske in till stan, får se!
sussa sött, alla!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0