packapappaskappsäck

Huhuuj, håller på just att tvätta kläder och kolla in lite vad jag skall ha med till Åland, medans ja kom på att tänka hu mycket jag vill träna nu just! Imorgon skall vi fara till botniahallen från tillvalsjomppan och där ska vi testa sumobrottning, hoppas min vrist tål det, annars får jag väll ta det lugnt med rullskrinskor ist, int för att det nu är så mycket bättre, men lite motion måste jag få!
Emma var hela dagen här, vi har pratat allt och ätit lite kladdkaka och kollat tv.




You don't have to pretend my friend, I'm fine without you.. But why don't you just come over to me and say it, it's so childishly to talk shit about me behind my back and knowing that I hear it, and then just go and laugh. That's a reason why you don't have any friends.. Maybe you should think about how you behave you. Just so you know, I know everything you said about me, you see, I have friends, so try to not destroy my life more than you already done..


Kommentarer
Postat av: stiina

har jag inga vänner joska? :) HAR JAG INT VÄNNER VA? hödu, du vet int nå om mitt liv nå mer? haha :D

2011-02-24 @ 12:18:18
URL: http://siiic.webblogg.se/
Postat av: Anonym

övar du inte cheerleading mera?

2011-02-24 @ 18:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0