Roomchange

Systern skall flytta hemifrån och jag måsten byta rum till nedrevåningen, så har bestämt mig att inreda och måla väggarna pånytt, jag har 4 väggar och på två av dem finns det stora fönster, så har tänkt mig att den väggen som min säng kommer på så blir mörkbrun som det skall komma någonslags text, t.ex love på många olika språk, men då är det ju kvar 3 väggar, så vad skall jag göra med dem?

En snabb dusch skulle passa bra nu, har haft 3h träning, efter det skall jag kolla på KUNG FU PANDA, och sen är väll klockan så mycket att jag skall sova! (:

                                          


Kommentarer
Postat av: vickoo

uuh, najs! Kommer gärna som medhjälpare om du vill det? ;D

2011-02-15 @ 19:08:12
Postat av: J o h a n n a

sötis! :D vi MÅST träffas nån dag, va så länge sen sist ;ss

2011-02-22 @ 19:58:06
URL: http://jjjohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0