Vännerna

Alltså vänner är det bästa man har, och jag är så lycklig över att jag fått dom härligaste!

Jag har så himla många minnen med dem, vi har gjort många crazyga saker, vi har pratat om allt,vi har gråtit tillsammans och vi har surat åt varandra, jag skulle inte kuna tänka mig en värld utan dem. Och jag kan inte hlr säga 1 bästa kompís av alla dem jag har, för alla är så nära till mig. Men såklart finns det ju några som jag helst går först till och berättar allt,och som jag först tänker på när jag vill ha någon att mysa med prata eller vad som helst!
Dom gör mig så himla glad & lycklig och jag får känna mig så jätte speciell med dem, och till dem kan man visa sig som man är, man behöver inte vara sminkad eller med plattat hår, utan helt som man är. Jag älskar att vara och sova över hos dem, för då får man alltid prata så mycket. Och några av domhär flickorna får mig att känna mig extra BRA..
Tack för att jag får känna mig så jätte omtyckt av er, jag kan inte beskriva precis som jag tycker men bilderna kanske får er att veta hur jag känner mig för dem!

                                
                                








































                          Together now and forever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0