Fredag

Hejsan, nu är det äntligen fredag och jag har bara 37,1 grader, så vi hoppas nu att ja kan vara med sara imorgon, jag hade lovat göra middag åt henne, men är så trött så tror vi bara har en liten spa kväll för oss själva, och sen så ska vi kolla många avsnitt av Desperate Housewives och prata ut lite, det gillar jag..
På alla domhär dagarna jag bara tagit det lungt har jag bestämt mig att sluta vara så kritisk mot mig själv, för mitt liv blir inte bättre av det utan just tvärtom, jag mår bara skit av det..

Men kan ni hjälpa mig med att hur tycker ni att jag ska klippa mit hår och färga det?! :)




Kommentarer
Postat av: Sara

ja tycker du passar bäst i mörkbrunt hår som du har!

2011-01-29 @ 09:49:27
Postat av: acke

håller me sara, men du sku kuna laga slingor? :)

2011-01-30 @ 16:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0