Secrets

Ojsan, det var ett tag sedan jag bloggade sist, nå men på fredag var jag på sex andt the city marathon till kadi och på lördag var det bastukväll vid saras och på söndag var jag till öjberget.. Hinner inte idag sätta bilden på piercingen, men den kommer jag lovar! Är tyvärr sjuk också nu just, men det ända jag vill är att slippa och åka snowboard! Var i måndas med sara och acke på stan en sväng, hitta en topp :)

Vad tycker ni egentligen om min blogg, kommentera, för har ingen lust att skriva nåt som ni inte orkar läsa?!


Acke(vänster) och jag (höger) från söndas, man sir väll lite halvfärdig ut men det får ni leva med !

Kommentarer
Postat av: fanny

din blogg e skitnajs, bara du sku uppdatera lite oftare ^

+ vi måst nån da här när vi e friska ti öjje å lär mej snowboard!

2011-01-25 @ 21:09:19
URL: http://lifeaccordingtofny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0