Snow in town

Hej,har inte kunat blogga för netet har varit sippat, men nu har jag tid att skriva lite :)

Är på Åland nu, och det är så himla mycket snö här, har nog aldrig sett så mycket snö, var idag och träffade sofia efter att jag varit och följt mamma och syskonen till båten. Vi var och åt till dinos, jag åt oxfilé nam. På fredag skall jag på en skriftskola litet läger, som håller på från fredag till söndag, kommer bli lite spännande när man inte känner någon här, nå hoppas jag överlever, jag hade en väldigt lyckad nyår, hoppas er var det också :)



Kommentarer
Postat av: erika

Denhär bilden är uurfin av dig Josephina! :)

2011-01-25 @ 23:49:56
URL: http://erikabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0