EMMAHÄRHEJ!

Nu ha jag tänkt slänga in lite bilder på joska, hon vet int om de själv men jag hoppas att hon tycker dom e fiina! Just nu ligger hon i min säng o läser tidningar o jag tror hon e nyfiken. Fast hon har tjuvkikat några gånger, ajja bajja :D Lägg märke till hennes hårfärg, de är olika på nästan varje bild ;)





här har vi en bild från sommaren 2010 då vi var hos saran i hennes pool
och försökte göra bakåtvolt & vi lyckades faktist ett antal gånger!


 


år 2010.



 

från 2010, då hon var med i en tävling i borgå!
( dethär är bara ett testhopp,så hon hoppar mycket längre påriktit!)





Denhä bilden e från ett kalas år 2010 och temat var barnkalas, söt joska ! :)





Dethär är joska för någon månad sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0