Flyttfåglar

Det var supershönt väder idag här på Åland, har suttit med sara ute med bara shorts i över 2h på dagen, sen ar vi ute och promenera, shönt.
På fredag tar jag och sara vikingline båten hem, plus att vi får en B-hytt gratis, chill. De ha vari jätte kul att resa hit med sara fast vi inte har gjort så mycket, så har vi ändå sett filmer jogga, prata och en massa annat roligt.
Imorgon skall jag vara som hårmodell i en frissa, är himla nervös över hur det skall bli, hoppas att det verkligen inte blir kort, för nu just avskyr jag jättekort hår, men bestämde mig att ifall det blir fult tänker jag klippa page(stavning?).

Längtar tills man ser dom första fyttfåglarna komma, för då vet man att våren är här och sommaren på kommande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0