painting

Happy! Nu är mitt rum målat, blev 3 ljusbeige väggar och en mörkbrun, sätter in bild när jag fixat allt dit och så, har försökt idag tvätta alla mina kläder och vikit klart så att det blir bara att föra ner dem imorgon, men först måste jag dammsuga och tvättagolven! Vi hadd en riktigt trevlig kväll och nu kan jag berätta vad jag köpt me några andra kompisar till cela, ljusblåa converse och leopard Wayfarers! :)
Nu sitter jag bara och chillar, och kanske tänkte kolla ett avsnitt av solsidan!


mums, blev super snål på dethär idag!

Kommentarer
Postat av: fanny

ojoj ja måst kom nån da å si hu ditt rum sir ut!

+ de va skitlängsen de va bara du å jag nån da, ska vi ta å vara bara du å ja nån da?

2011-03-27 @ 22:07:31
URL: http://lifeaccordingtofny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0