Svar på frågor

Fråga, anonym: cm?/kg?
Svar: där runt 166 cm, och jag skriver helst inte hit hur mycket jag väger, det är väll huvudsaken att jag mår bra..

Fråga, sara:
1.favoritklädesplagg och varför det är det?
2.Hur ser ditt drömbröllop ut?
3.hur skulle en perfekt tjejkväll se ut?
4.din/dina bästa vänner och varför?
Svar: 1. Det är nog svarta carlings jeans och min svarta vila volang toppen, nå byxorna är ju världens skönaste och dom formar kroppen bra. Toppen är favorit för den går att ha i vardagen samt fester.
2. Jag kan inte riktigt svara på den frågan, men jag vill iaf att den skall ordnas i Thailand på en egen ö.
3. Massor med god saker att äta, allt från godis till gurka och sånt, sen med massor med filmer och i bastun och bada balju, och sen bara perfekt folk, som man kan prata allt mellan himmel och jord, kanske ha typ spa.
4. Jag kan verkligen inte svara på den frågan har så många nära vänner, men dom närmaste av alla så är nog ; saran,sarap,emmaj,cela,juliad.

Fråga, Kadi :
1. favortit butik?
2. bästa maten du vet?
3. tror du, du kommer dansa länge? de tror ja :)
Svar: 1. moneky 2. tortillas 3. Faktiskt så tror jag det, för dans är en viktig sak i mitt liv.

Fråga, sarah:
Tycker du min broscha är jätte jätte nördig? Haha jag vet men jag undrar vad folk tycker om honom och du går ju i samma klass som honom.. Men du behöver inte nämna hans namn eller nåt (han vet inte att jag skriver det här..) Och så måste du inte svara om du inte tycker det.. :)
Svar: tyvärr så känner jag inte din broscha någo bra, för han är bara tyst och så, så jag kan inte säga riktigt nå, men int tycker jag han är något extra nördigt, fö vi har ju ändå den nördigaste klassen så, han är väll som dom andra killarna i klassen.

Fråga, anonym:
Hur började du dansa och vad dansar du och hur ofta?
Går du ännu i cheerleeding? :)
Svar: Jag började dansa genom min vän Fanny, som frågade om jag vila komma på audition till hiphop FM, och nu dansar jag i 2 tävlingsgrupper pienryhmä med dom 7 bästa av muodostelmans 24pers. Och sen dansar jag ännu i house. Och ja jag håller ännu på med cheerleading

Fråga, Fanny:
1. vike gymnasie tänker du välja i nian? 1, 2, 3?
2. va e de roligaste du vet?
3. hu vill du att din framtid ska si ut?
Svar: 1. 1:Övis gymnasium 2: YA 3: VG, och så har jag tänkt att flytta till stockholm och börja på danslinjen.
2. Att få vara med kompisar, och att dansa.
3. Att jag har bra utbildning bra lön, en man och 2 barn, och så vill jag bo i U.S.A, detdär blev nu bara kortfattat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0