you make my heart go boom

Kom just från kickboxning träningarna, och så har jag hunnit kolla salatut elämät, och sen tänkte jag att jag skulle kolla täydelliset naiset men så kom jag på att de har slutat, så kom på datorn istället :) Hadd en ganska jobbig hejjarklacksträning idag, men jag överlever! Katten Kille som vi sköter i en vecka hållr på att slingra sig runt mina ben, och jag är så livrädd för katter, så ja tycker verkligen inte om det!



jag kanske håller på att bli kär i dig.. nej jag får inte säga så, ja fösöker ju sluta tänka på dig.. Varför? har aldri haft såna här känslor för nån.. men nej.. ja ska försöka bara glömma dig.. okej jag är kär.. men shh.. du behöver ju inte få veta det.. men en sak, du är underbar.. men inget mer med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0