November the 13th

Tjena!
Har varit till Uleåborg i helgen så har inte hunnit blogga, jag var på Sm-karsinnat med Iron, vi blev 10, och det säkrade platsen till Fm-tävlingarna i Helsingfors den 10.12, så jag kommer ha totally fullt upp flera veckoslut efter varandra, nästa helg blir det H:fors, helgen efter det Åland, och 2 veckor efter det blir det H:fors igen, ärligt talat är jag slut.
Efter att vi kom hem igår drog jag och Jasmy till vili, med viljami och leevi, stanna sen där övernatt för vi orka inte gå hem 5 på morgonen. For och åt med jasmy till subway där runt 13 tiden, och nu är vi och hälsar på f&f och firar lite farsdag! Ha en bra farsdag everybody, kramis


- jag och julia -09 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0