november the 8th, bildlöst

Tjenaa! Har inte hunnit riktit blogga på dagarna, men jag tar igen en snabb genomgång om vad jag gjort!
Måndag: Jag började 09.00 på Arnolds, och fick sluta redan efter 12, ur shönt, sen gick jag ensam på stan, men sen kom viljami och höll sällskap åt mig, sen kom vili också, och 5 tiden for jag med sara och åt pizza, hadd de riktigt kul!
Tisdag: Jag började 09.00 som vanligt, men slutade först 4, för hade inget annat att göra så stannade där och hjälpte dom, sen kom jag hem och for på träningen och nu sitter jag här och relaxar!


Kommentarer
Postat av: offi

e de chill i arnolds?:)

2011-11-10 @ 14:50:49
URL: http://sofiabjorkholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0