16.10.11


- want to daaaaance -

Så shönt att få sova till 12 idag, känner mig mycket piggare nu när jag fått sova längre och har bara tagit det lugnt, saknar faktiskt ränn lite hem, men har det nog riktigt bra här också, sen när jag kommer hem är det inte många dagar tills jag far ner till huvudstaden och samma dag är det solf, U.N.D.E.R.B.A.R.T!
Nu tänker jag städa lite och sen kanske försöka göra några läxor, de ända som är jobbigt med läxorna är matematik, för jag förstår ingenting, hatar att försöka lära upp mig själv..

Kommentarer
Postat av: fanny

altså kmr du int alls på solf elr far du ti hesa på dagen å på kvällen ti solf? :D WANT MY PARTYFRIEND!

2011-10-16 @ 19:37:57
URL: http://mytreasurechest.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0