23.10.11

Nu sitter jag på båten, påväg hem efter en över 2 veckors resa till Åland!
Vi sovde från lö-sö i Finnströms kyrka, så vi hade hide&seek på gravgården där runt halv 2 på natten, somnade där runt 6 ordentligt, så är helt jätte slut efter helgen..
Det var nån som frågade vad jag skall göra efter högstadiet, så jag har tänkt att fara till Yrkes,men alla tycker att jag har för bra betyg att fara dit, sen att varför solf kommer bli så kul, så är att jag älskar att dansa så har längta så mycket att man skall slippa med härligaste kompisarna och bara shakea loss! Sen hur jag kan vara såmycket på Åland, så jag var borta från skolan 7 skoldagar bara för att vi hade höstlov sen, jag fixade undan ett prov och fick lite läxor med, så lätt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0