30.10.11

Hade en VÄLDIGT härlig lördag, fotograferingen gick bra, och imorgon skall mamma ringa dit och beställa tid att ta bilder till min mallikansio, tididiii, är SÅHÄR glad.
Så blev mött somsakt av emma och emma, och så gick vi till mig så att jag sku hinna byta om till festkläder, fick lite brottomt men jao. Sen kom limusinen och hämtade oss och då var det dags att fara på solf, när vi kom dit var de mesta folket ute, så var ute en stund och sen for vi in, helt u n d e r b a r t , for övernatt till emma. Nu borda jag börja sova, så man orkar 1 vecka till och sen 2 veckor prao.
Och jejee har fått ganska många nya läsare!!


solf 2011!

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta vafö ni fo me limosin? :) å vem alla som fo me den o va de kosta?

berätta också om då du va ti hesa! :)

2011-10-31 @ 15:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0