31.10.11

Sista dagen före november, vaknade som värsta tröttisen, fick int riktigt något gjort i skolan heller, efter skolan en stund på volleyboll sen var det dags för dans, och nu är jag en sväng hos mami före jag skall på bodyattack till lady line!
Alltså har ingen aning om varifrån limousin iden kom, emma frågade bara om jag ville komma med tapio,dennis,jocke,emil,axel i den, sen fick vi även med andra emma! Det kostade ingenting för oss, ja tror killarna bara måsta tvätta bilen,hihi!
Och hesan resan började 06.22 var i h:fors 11, blev mött av mammas kusin och for och äta, sen gick vi runt på stan och klockan började närma sig 2, då skulle jag till studio elite, när jag kom dit tog dom 50 svartvita bilder på mig, och valde 9 bästa av dom, och så pratade vi om jag tänkte ta portfolie (bilder till mallikansion) och ja det kommer jag att göra, så skall väll i december tillbaka dit, var där bara 30 min, och fick jättebra feedback, sen tog jag tåget hem, (väldigt kortsagt, men jag orkar inte skriva, och ni orkar säkert inte läsa hlr!)
sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0