October

DET ÄR RÄNN 2 OKTOBER!
Har inte hunnit blogga i helgen men skriver kort om vad som hänt.
På lördag, hade jag förstahjälpen-kursen, sen träning och så fösökte jag läsa på kemi prov, men ist somna jag i 2h, sen for jag ut med robin, sipan,tommi och sed, var lite här och där, och kom hem nångång halv 2 på natten.
Söndagens morgon sovde jag bort, steg upp efter 1, men sega fortfarande, försökte igen läsa på prov, men sen var det ränn dags för träningar igen, sen kom jag till f&f, och körde till neste var jag träffade igen robin, sed och tommi, nu hemma äntligen och försöka läsa på kemiprovet jag har imorgon..
Tänker ringa sötnosen först, och sen läsa.. eller??
Tumblr_lsg16tjsqu1qektslo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0