040911

Godmorgon, körde min skönhetssömn ända till 12.15 idag, gud vad skönt asså! Nu har jag kollat på mr. and ms.Smith, urbra film säger jag bara!
När klockan blir 16.30 blir det träning, äntligen få träna, int för att de vart så läge sen sist men, känner mig taggad för att träna så!
Jestas ni vet inte hur mycket jag vill ha en tatuering, har planerat hela sommaren på hur den skall si ut.. Och nej, sätter inte en tatuering utan mening till den, men tatueringen jag planerat har en väldigt viktig mening för mig


Flickorna påväg mot tammerfors!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh jag vill å ha en tatuering! Vet precis vad jag vill ha! Vad hade du tänkt dej chicaa? :)))

Kramiiiz!

2011-09-04 @ 21:53:02
URL: http://fleuree.blogg.se/
Postat av: josephina

Elin, kan förklara åt dig på söndag exakt hur den skall se ut, puss chica! ^^ <3

2011-09-05 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0