15092011

Orkar inte skriva om skoldagen, den ser ju ändå helt likadann ut varje dag..
Men efter skolan drog jag och några andra vänner ut och luncgade till spices, mm vilken underbar mat dom har!
efter det gick vi via citymarket till Fanny, köpte ben&jerrys och mumsa i mig det medans vi kollade på The tourist, men så trött som jag var somnade jag ett tag på fannys golv,hihihi
På träningen kom en väldigt bra redskapsgymnastik tränare och tränade oss, kände mig faktiskt för första gången på jätte länge att dethär kan jag, nånting som JAG är bra på!
(Det var även en anonym som frågade efter en bild på mina skor, har ju själv ingen kamera men ska få in en bild såsnabbt som möjligt!!)


- keep it classy, never trassy, just a little nasty -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0