someone who never walk away

Läste cosmopolitan medans jag drack mitt te, sen läste jag att man inte skall dricka te,kaffe eller coca-cola 6h före man lägger sig, så kollade in i muggen och märkte att ten var slut, great asså ^^
Dagdrömmer alltid när jag kollar på min tavla som har en bild från London med en rödbuss på, drömmer att nångång få bo där i en mysig lägenhet med en bra vän eller pojkvän!
På fredag får jag äntligen träffa underbara fjollorna från Åland,drar mig dit på torsdag natt och kommer tillbaka på söndag, och söndagen kronas av att jag äntligen får träffa chican elin, som jag saknat enmassa!
Natinati!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hihihi oooj vad jag längtar chicaa! :DD ^^ Ses på söndag!

Kraaaam!<3

2011-09-04 @ 21:50:16
URL: http://fleuree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0