Torsdag


- who do you think you are -


Godmorgon!

Sitter nu på första timmen, och jag har elevhandledning, håller på att forska om Prakticum, och jag skriver om Teknik och skönhets-social och hälsovård, själv är ju jag intresserad om tekniken, har kanske inte berättat men troligen kommer jag att söka in till finska yrkesintituten på ICT- installatör alltså elmontör eller LVI-putkiasentaja, alltså rörmokare och sen att ta kombi!
Men får se nu hur många gånger jag kommer att ändra mig.
Är så himla trött, så jag nästan somnar, men ni skall ha en bra torsdag, och yipii imorgon är det fredag och sen äntligen helghelghelg!
Lycka till med fysikprove sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0