5.3.12

Nej gud vad jag var trött på morgonen efter bara 2h och 45 min sömn,jaja får väll skylla mig själv.. men så går det när man äger facebook, och har någon att snacka med!

Hade då gea första blocket, valde nu då som första plats el installatör! Sen hade jag biologi och samhällslära, som jag ärligt sakt bara pratade bort, men är lite pratsam när jag är flummig och trött, sen hade jag finally matteprove, men jaiks.. vet int hur det gick,anyway tog mig hem efter det och sen sov jag 2h före jag drog mig till gymme på fatburning och body step, FAN VAD JAG VAR SLUT EFTERÅT.. nu ligger jag i koma och imorgon håller jag ledigdag från allt tränande! puss gonatt
- min motto för denhär månaden -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0